وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران: با عادی سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم جعلی اسرائیل مخالفیم

وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایران: با عادی سازی روابط برخی کشور‌ها با رژیم جعلی اسرائیل مخالفیم

حسین امیرعبداللهیان گفت: خواستار استفاده از فرصت عضویت مالزی در شورای حقوق بشر برای محکومیت رژیم صهیونیستی و رفع محاصره غزه هستیم.

به نقل از خبرنگاران جوان : سیف‌الدین عبدالله  وزیرخارجه مالزی نیز در گفتگوی تلفنی با وزیرخارجه کشورمان گفت: مالزی با همه گروه‌های مختلف فلسطینی روابط مناسبی دارد و هرگز اجازه نخواهیم داد موضوع فلسطین در محاق رفته و یا دسیسه رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط موفق شود.

این روزها موضوع فلسطین در شرق آسیا نیز محل توجه است و برای مثال بنیاد قدس مالزی با همکاری ۴۳ سازمان غیردولتی کمپین همبستگی با مردم فلسطین با عنوان «دست از مسجدالاقصی بِکشید» برگزار و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

گفتنی است، در نتیجه حملات اخیر نیروهای اشغالگر اسرائیل به مسجد الاقصی بیش از ۲۰۰ فلسطینی مجروح و صدها نفر بازداشت شده‌اند.

گزارش‌های سازمان ملل حاکی از آن است که رژیم اسرائیل در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به سیاست‌های ظالمانه و توسعه‌طلبانه و اقدامات جنایتکارانه غیرقانونی خود در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، کشتار مردم بی‌گناه از جمله زنان و کودکان، مصادره، تصرف و تخریب اموال مردم فلسطین و تخلیه خانه‌هایشان باتوسل به زور ادامه داده است.

علاوه بر این، به عنوان مجازات دسته جمعی علیه مردم بیگناه غزه، محاصره غیرانسانی غزه همچنان ادامه دارد که اقدامی علیه بشریت، نقض تمامی قوانین و هنجارهای بین‌المللی و تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.

 

انتهای پیام/

منبع : خبرنگاران جوان

ما را در کانالهای ذیل دنبال کنید؛

تلگرام: لشگریان سید علی

https://t.me/fadaeyane110

اینا:

fatehkhebare110

سروش:

splus.ir/fatehkhebare110

ایگپ:

https://iGap.net/fatehkheybar

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: وزیرخارجه جمهوری اسلامی ایرانعادی سازی روابط کشور‌ها با رژیم جعلی اسرائیل مخالفیم
[ چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ] [ 23:47 ] [ فاتح ]
[ ]